Gammal 2012-01-03, 12:31   #1

Unga fotografer i Göteborg
Är det någon som vet om det finns någon fotoklubb för ungdomar i Göteborg. Är själv 17 år och det skulle vara kul att träffa andra i min ålder med samma intresse. I de flesta klubbar verkar majoriteten vara 40+.

Någon som vet??
Besvara med citat   
Gammal 2012-01-06, 21:26   #2

Naemi77 skrev: Är det någon som vet om det finns någon fotoklubb för ungdomar i Göteborg. Är själv 17 år och det skulle vara kul att träffa andra i min ålder med samma intresse. I de flesta klubbar verkar majoriteten vara 40+.

Någon som vet??
Hej!

Jag är med och driver en förening som heter Unga Fotografer som har en grupp i Stockholm men försöker starta verksamhet i flera städer runt om i Sverige.

Just nu arbetar vi för att starta upp en förening i Göteborg som du säkerligen får vara med och fotografera i. På torsdag nästa vecka kommer två av våra medlemmar i Göteborg träffas för att diskutera en start av föreningen. Du kan slänga iväg ett mail till Nora eller Pao på facebook så kan du säkert få vara med och planera starten av Unga Fotografers Göteborgsgrupp.

För övrigt försöker vi starta upp i fler städer och söker folk runt om i Sverige som vill starta fotoföreningar för unga fotografer. Intresserade kan maila mig.
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49.