|
|
#1 |
|
|
Enköpings Fotoklubb
Hej!
Mitt namn är Fredrik Johansson och jag är ordförande i Enköpings Fotoklubb för tillfället. Vi är en liten förening med drygt en handfull aktiva med Enköping som bas.Vi har egen lokal och utöver det så hyr vi numera in oss i ytterligare en lokal för trivsammare medlemsträffar. Klubben är öppen för alla och min förhoppning är att fler ska hitta fram till klubben. Ju fler vi är desto större är chansen att hitta andra som gillar samma intresseområde inom fotografi som en själv. Klubbens verksamhet består i bildtävlan på olika nivåer. Vi har trycker upp en årsalmenacka som vi säljer i samarbete med kommunen och vi har medlemsutställningar lite då och då. Vill ni komma i kontakt med klubben så kan ni dels gå in på klubbens hemsida, Enköpings FK eller ta kontakt med mig via kontaktfunktionen på fotosidan. Mvh Fredrik, Ordf Enköpings FK |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Bra ordnat, tror det kan bli givande!
|
| Besvara med citat |
|
|
#3 |
|
|
Hej !
kul att det finns n fotoklubb här i enköping. är i tagen att handla en kamera. kanske kunde komma förbi något klubbmöte eller så för att höra mig för / snacka lite kamera med någon som inte är försäljare ;) Johan |
| Besvara med citat |
|
|
#4 |
|
|
Det går säkert bra men då får du prata med nån annan än mig då :O). Jag knäckar extra emellanåt med att kränga kameror.
Mvh Fredrik |
| Besvara med citat |
|
|
#5 |
|
|
kanske går bra att prata med dig också men poängen är att jag vill ha lite objektiv information förstås.
Vem företräder du förutom dig själv? Johan |
| Besvara med citat |
|
|
#6 |
|
|
Får man vara med här?, finns ingen riktig klubb i västerås...
/Tomas |
| Besvara med citat |
|
|
#7 |
|
|
Alla är välkomna till vår klubb. Vi bryr oss inte om vart folk bor, så länge som de dyker upp på träffar så är det trevligt hur som haver.
Lite sent svar Johan kanske, men jag jobbar extra åt en fujibutik ibland. I övrigt vet jag inte om jag företräder nån direkt. Jag har ju givetvis ett märke jag använder själv, eller två faktiskt. Men jag är inte så mycket märkesfanatiker att det spelar nån större roll. Mvh Fredrik |
| Besvara med citat |
|
|
#8 |
|
|
Oj, det var en gammal tråd. Man kan nästan tro att klubben somnat in. Men för de som fortfarande är aktiva så inbjuds ni till fotopromenader på måndagar:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=107323 och givetvis även till WW Photowalk den 18/7: http://worldwidephotowalk.com/enkping-up-se/ |
| Besvara med citat |
|
|
#9 |
|
|
Puffar lite för Enköping igen och särskilt möjligheten att vara med på lördag:
http://worldwidephotowalk.com/enkping-up-se/ Se så det måste finnas fler som har en kamera och som vill ha chansen att vinna en massa fina priser. Även de som bara är på tillfälligt besök är givetvis välkomna att vara med. |
| Besvara med citat |
|
|
#10 |
|
|
Kanske
Kanske dyker upp när jag väl lärt mig fotografera med min kamera. Men då kan jag även passa på att fråga finns det någon foto affär i Enköping? där man tex kan köpa objektiv m.m?
|
| Besvara med citat |
|
|
#11 |
|
|
Hej
Nu representerar jag inte fotoklubben (om den finns kvar och är aktiv) men har kört lite fotoprommenader/kurs på måndagskvällar. Under hösten har fotoprommenaderna legat nere från min sida förutom en måndag som blev lite extrainsatt. För att veta när vi kör nästa gång föreslår jag att du slänger in en kommentar i följande diskussion: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=107323 Detgår utmärkt att hänga med på måndagar som nybörjare och ställa frågor, be om hjälp tips osv. När det gäller fotobutiker så finns det nog ingen i Enköping numera. |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:22.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar