Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Problem med att spara

Produkter
(logga in för att koppla)

Kinkykitten

Ny medlem
Sen några dagar tillbaka så har mitt photoshop blivit helt knas. När jag trycker på spara som så kommer rutan upp i någon sekund sen försvinner den och hela ps låser sig ungefär. Någon som vet vad det kan bero på? Jag har uppdaterat det osv.

Jag har haft liknande problem med min dator. Problemet har bara uppträtt när jag har haft många program (så som word, firefox, winamp, ps, osv) i gång. Jag antar därför att mitt problem beror på att min dator inte riktigt räcker till.

Jag har ingen aning om vad du har för dator, men om det är så att du har en mängd andra program i gång kan det kanske vara värt att testa att stänga ner några av dessa.

Jag har haft liknande problem med min dator. Problemet har bara uppträtt när jag har haft många program (så som word, firefox, winamp, ps, osv) i gång. Jag antar därför att mitt problem beror på att min dator inte riktigt räcker till.

Jag har ingen aning om vad du har för dator, men om det är så att du har en mängd andra program i gång kan det kanske vara värt att testa att stänga ner några av dessa.

Jo, jag har testat det också. Men samma sak hände då också. Kan verkligen inte komma på vad som är fel. Det har funkat felfritt förut, men det började krångla bara sådär för kanske 3 dagar sen.

ANNONS