Annons

Månadens Naturbild September 2009

Produkter
(logga in för att koppla)

Wettdinho

Aktiv medlem
Här kommer då September månads tävling. Tipsa så många du kan om tävlingen så får vi in fler bilder.

Här är reglerna för tävlingen:

- Bilden måste vara tagen under September 2009 (ange datum vid bilden)
- En bild per fotograf.
- Bilden skall laddas upp i forumtråden.
- Bildstorlek enligt reglerna för forumet.
- Bilden får ej vara manipulerad enligt Fotosidans definition.
- Endast länk till förstoringen av bilden på Fotosidan, ej där man kommenterar bilden!
- Uppladdad senast 6 oktober kl 23:59
- Omröstning den 7-11 oktober.


- Först laddar du upp bilden i forumtråden (enligt forumets regler). Efter det skriver du när bilden är tagen och kanske lite mer info om bilden var den är tagen mm. Om du sedan vill så lägger du till en länk till den stora bilden på Fotosidan.

Alla diskussioner utförs här: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=102413

Lycka till :)
 

Wettdinho

Aktiv medlem
Det såg tomt ut med bilder där ett tag...

Vi fortsätter med den nya omröstningen där du kopierar den fotografs namn och användarnamn (som du tycker har tagit den bästa, snyggaste bilden etc.) och klistrar in det i ett nytt inlägg och sedan sammanställer jag rösterna den 12 augusti.

Omröstningen är öppen till 11 oktober kl 23.59. Om flera bilder har samma antal röster vid ovanstående tidpunkt vinner den bild som först uppnått röstantalet.


Lycka till!
 

oXo

Aktiv medlem
Pia Ödell
(Stinaliza)

PS Vet inte om jag orkar vänta ända till den 12 augusti med att få reda på resultatet ;)
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Det såg tomt ut med bilder där ett tag...

Vi fortsätter med den nya omröstningen där du kopierar den fotografs namn och användarnamn (som du tycker har tagit den bästa, snyggaste bilden etc.) och klistrar in det i ett nytt inlägg och sedan sammanställer jag rösterna den 12 augusti.

Omröstningen är öppen till 11 oktober kl 23.59. Om flera bilder har samma antal röster vid ovanstående tidpunkt vinner den bild som först uppnått röstantalet.


Lycka till!
Om du skall sammanställa bilderna till den 12 augusti i år så får jag säga att du är snabb. Eller kanske menar du till nästa år. I så fall är du verkligen långsam.

Copy and paste är en bra funktion. Det gäller bara att uppdatera och korrekturläsa också. Det var likadant förra månaden.
 

Wettdinho

Aktiv medlem
Min röst går till Omar Brännström!
(Omar)

@Flash Gordon. Förlåt, all kan göra fel ibland och det är svårt det där med månaderna när det går från en månad till en annan. Har gjort fel mer än en gång... Jag brukar läsa igenom texten varje gång och hoppas att jag inte glömt ändra månaderna. Jag tycker det är väldigt pinsamt när jag har gjort fel och blir upprörd över det! Men du fattar ju i alla fall vad jag menar!?
Så vem röstar du på Mats?
 
ANNONS