Annons

Vart ska man börja?

Produkter
(logga in för att koppla)

pontus-90

Ny medlem
Är ganska lost just nu. Jag är 19år och fotograferar väldigt mycket på min fritid och foto är det som jag verkligen vill jobba med, men vart ska jag börja? Jag har inte någon utbildning inom foto. Min mamma har dock varit fotograf och journalist så genom henne har jag fått mycket bra tips på hur jag ska göra när jag fotograferar.
Det jag vill är ju att få uppdrag osv av tidningar och min dröm är såklart att bli pressfotograf, jag antar att vägen dit är lång. Jag skulle gärna jobba som assistent eller något för att få in en fot i fotovärlden. Jag är tacksam för alla tips & förslag ni har att ge mig för att så snabbt som möjligt kunna göra mitt intresse till något mycket mer.


Besök gärna min enkla fotosida, vill höra vad andra tycker om mina bilder och om det finns något intresse av det jag fotograferar.

http://pontusnilsson.weebly.com/

/Pontus
 

and30ers

Aktiv medlem
Mycket snygga bilder på din web/blog, både tekniskt, komposition och budskap. Även webben i sig är tilltalande och proffsig. Bra jobbat!
 

pontus-90

Ny medlem
Tackar, hemsidan är bara en gratissida som jag har just nu, men kul att den duger.

Som sagt ge mig gärna tips på hur jag kan få mitt intresse att växa till något större, är tacksam för allt.

/Pontus
 
ANNONS