Gammal 2012-05-03, 14:04   #1

Sista fototräffen
Hej alla E.F.S.-are, nu är det snart dags för sista fototräffen. Dock kommer det inte bli en onsdag utan antingen mån. 21 maj eller tis. 22 maj. Jag ska kolla upp om lokalen är ledig dessa dagar. Men för er som behöver framförhållning så prel.boka dessa dagar.

Att det sedan blir den sista träffen, ja, i denna lokalen i alla fall för nu är det faktiskt dags för mig att flytta, har äntligen hittat ett hus. Dags för er att fundera på lokalalternativ och vem som ska hålla i träffarna.

Jag återkommer med formell inbjudan i en ny tråd.
/Fredrik
Besvara med citat   
Gammal 2012-05-03, 17:30   #2

Så synd. En enda träff var jag med på. För flera år sedan. Men jag har giltigt förfall eftersom jag jobbar i Norge. Det blir lite kostsamt att åka till Malmö för en fototräff...
Men man kan ju hoppas på att det blir en fortsättning och att jag nån gång kan närvara.
Besvara med citat   
Gammal 2012-05-03, 21:45   #3

Grattis till husköpet,
Har du inte planerat så att vi kan vara i ditt nya hus och ha våra träffar.

Kanske kan jag fixa lokal men det blir i Kävlinge.
Besvara med citat   
Gammal 2012-05-03, 22:37   #4

Bossebarrskog skrev: Grattis till husköpet,
Har du inte planerat så att vi kan vara i ditt nya hus och ha våra träffar.

Kanske kan jag fixa lokal men det blir i Kävlinge.
Det är ett renoveringsobjekt så det är inte aktuellt med träffar där på ett tag. Tror inte jag kommer delta på så många heller. Men huset har potential som det så vackert heter. I källaren kan det bli gillestuga och där kommer det stå en TV så det hade kunnat bli vår visningsskärm.
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:13.

Aifo AB - Lastolite Megaparaply till Minipris