Fotosidans Forum
>
Grupper och Klubbar
>
FotoVäst
>
Inbjudan till studiebesök Hasselblad - Bindande anmälan samt information
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Betygsätt ämne |
|
|
#1 |
|
|
Inbjudan till studiebesök Hasselblad - Bindande anmälan samt information
* FotoVäst inbjuder till studiebesök hos Hasselblad * ******************************************* Här kommer så detaljerna inför FotoVäst´s studiebesök hos Hasselblad vi annonserat om i tidigare annan tråd. Tidpunkt: Onsdagen 2004-04-21, 13:00-15:00 (Kom i tid !!!) Plats: Hasselblad , Huvudentrén (Pumpgatan 2, Göteborg) Antal deltagare: Max 20 st Program: - Kort introduktion om företaget - Bildspel från Hasselblad - Besök ute i produktionen - Panorama bildspel - Magic Dragon - Avslutning Efter önskemål från Hasselblad själva har vi satt 20 st som maximalt besökarantal. Då vi är medvetna om att ni är fler än 20 st som preliminärt anmält sitt intresse kan FotoVäst tänka sig boka in ett nytt studiebesök till hösten för de som eventuellt inte kan medfölja denna gång. För att på enklast tänkbara sätt kunna hantera anmälningarna till studiebesöket har vi i FotoVäst beslutat oss för att använda oss av den enkla principen "-Först till kvarn med bindande anmälan". Varmt välkommna till ett spännande studiebesök hos Hasselblad önskar FotoVäst. //Genom Håkan L Bindande anmälan till studiebesöket hos Hasselblad, 21 april, 13:00-15:00 ! (Fyll på ditt namn i listan nedan) 1. Håkan Le 2. 3. 20. Maximalt 20 personer ! Senast redigerad av Falcon den 2004-04-07 klockan 09:45. |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. 20. Maximalt 20 personer ! |
| Besvara med citat |
|
|
#3 |
|
|
Ni kunde inte valt en dag när man inte går i skolan och läraren har sagt att lektionen är jätteviktig ;( Jaja jag får väl följa med nån annan gång..
|
| Besvara med citat |
|
|
#4 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 20. Maximalt 20 personer ! |
| Besvara med citat |
|
|
#5 |
|
|
Tokig tid för min del. Kan inte ta ledigt från jobbet, så jag måste avstå denna gång (men hoppas på fler tillfällen).
/AnnaKarin |
| Besvara med citat |
|
|
#6 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 20. Maximalt 20 personer ! |
| Besvara med citat |
|
|
#7 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 5. Johan Andersson 6. Stina Stenberg 20. Maximalt 20 personer ! |
| Besvara med citat |
|
|
#8 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 5. Johan Andersson 6. Stina Stenberg 7. Arne Salomonsson 20. Maximalt 20 personer ! [/B][/QUOTE] |
| Besvara med citat |
|
|
#9 |
|
|
Här rasslar det iväg fort.
1. Håkan Le 2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 5. Johan Andersson 6. Stina Stenberg 7. Arne Salomonsson 8. Svante Hall 20. Maximalt 20 personer! |
| Besvara med citat |
|
|
#10 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 5. Johan Andersson 6. Stina Stenberg 7. Arne Salomonsson 8. Svante Hall 9. Mattias Lidevi 20. Maximalt 20 personer! |
| Besvara med citat |
|
|
#11 |
|
|
Ang valet av dag och tid
Det är inte så att vi kan välja och vraka när det gäller tider.
Hasselblad bestämmer när vi får komma och "störa" dem i deras produktion. Dem som sköter guideningen jobbar dagtid så vi får rätta oss efter det. Håkan |
| Besvara med citat |
|
|
#12 |
|
|
Är i Stockholm den veckan.:( Skit också! Mycket bra och trevligt intiativ dock måste jag säga.
Mvh Peter |
| Besvara med citat |
|
|
#13 |
|
|
Angående tiden så va det inte menat så som det kom ut. Det va mest lite besvikelse. Hade redan från början insett att det skulle vara dagstid men jag hoppades på en torsdag eller fredag :)
Trots att jag inte kan komma med så vill jag ge hasselblad en eloge för att dom överhuvud taget går med på besökare. Dels så måste ju en person guida och dels så borde det distrahera en del på fabriken. Mycket snällt av dom! Om ni tänker genomföra nåt liknande vid annat tillfälle så ska jag göra mitt aldra bästa för att komma med men det känns inte som att man kan skippa att lämna in sitt 150poängs projektarbete för detta. Även om jag gärna vill. |
| Besvara med citat |
|
|
#14 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 5. Johan Andersson 6. Stina Stenberg 7. Arne Salomonsson 8. Svante Hall 9. Mattias Lidevi 10. Emil Gildebrand 20. Maximalt 20 personer! |
| Besvara med citat |
|
|
#15 |
|
|
1. Håkan Le
2. Jonas Kronlid 3. Svante Hermansson 4. Lorica Claesson 5. Johan Andersson 6. Stina Stenberg 7. Arne Salomonsson 8. Svante Hall 9. Mattias Lidevi 10. Emil Gildebrand 11. Roger Jonsson 20. Maximalt 20 personer! |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:57.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar