Annons

Efke i butik i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
Om Maco och Efke är samma filmer med olika namn, vilket jag har för mig, så kan du köpa dem under Macophot-namnet hos Kameradoktorn.

Och banne mig om jag inte sett Efke hos Expert Fridhemsplan. Men det minnet känns mycket vagt, så åk inte dit utan att ringa först :)

OM jag förstått rätt är Efke 400 / Maco 400 / Orwopan 400 och HP5 samma film i olika förpackningar likaså Efke 100 och Maco 100.

Tack för era svar!
Jag tar och svarar på min egen fråga. Nej, enligt Photax är det bara de som säljer Efke. Naturligtvis undantaget film som är packad under annat namn.

Jaja, då får jag väl beställa därifrån, men minsta order är 400 och leveransen kostar 95 spänn...

/Micha

jimh skrev:
Om Maco och Efke är samma filmer med olika namn, vilket jag har för mig, så kan du köpa dem under Macophot-namnet hos Kameradoktorn.

Och banne mig om jag inte sett Efke hos Expert Fridhemsplan. Men det minnet känns mycket vagt, så åk inte dit utan att ringa först :)

Expert Fridhemsplan har stängt pga av flytt. Vet inte vart de kommer att flytta och vilket utbud butiken kommer att ha när den öppnar igen.

Fredrik

ANNONS
Götaplatsens Foto