Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Digitalkamera för max 3500:-
- Trådstartare macgunde
- Start datum
andreasc89
Avslutat medlemskap
Jag skulle föreslå en Canon Ixus 40. 4mp iställer för 3 gör faktiskt en del skillnad. Speciellt om du ska skriva ut bilderna. Ligger kanske ett par kronor över vad du tänkt dig men å andra sidan så kan du ha den längre än 30 modellen utan att behöva byta upp dig.
/A\
/A\
dumbo
Aktiv medlem
Att han skulle behöva byta upp sig öht förutsätter ju att han vill skriva ut bilder i större format i framtiden. Inte omöjligt iofs men. Är det något annat som skulle göra att han behöver byta upp sig så måste han ju det även med IXUS 40.
Men viss, om man vill/kan lägga några kronor till för 40:n så...
Men viss, om man vill/kan lägga några kronor till för 40:n så...
andreasc89
Avslutat medlemskap
Jo, och givetvis finns det ju även nackdelar med Ixus 40. Eftersom det har en megapixel mer och lika stor sensor så borde detta innebära mer brus. Jämför bilderna på Cyberphoto, själv såg jag såg ingen större skillnad i brus.
Har ingen positiv erfarenhet av Coolpix kamerorna, men jag ska inte säga för mycket för jag har bara testat 2100.
/A\
Har ingen positiv erfarenhet av Coolpix kamerorna, men jag ska inte säga för mycket för jag har bara testat 2100.
/A\