Annons

Rensa kategorier och ta bort portfolion

Produkter
(logga in för att koppla)

ulricahdesign

Aktiv medlem
Hejsan.

Jag har två frågor som jag ställt via mail till redaktionen men inte fått svar på, så jag provar här istället :)

1. Hur kan jag rensa mina favoritkategorier? När man vill lägga till ett bokmärke så har man ju en lång lista med kategorier, där det finns "kompisar", " mina favoritbilder" osv... kan man på något sätt rensa den listan? Min börjar bli lång och rörig.

2. Hur kan jag ändra min portfolioinställning så att länken till portfolion INTE syns på min profilsida? Jag har inget i min portfolio för närvarande och vill då inte att den syns på förstasidan heller. Vill kunna välja om den ska vara synlig eller inte synlig.

Hoppas såå på svar :)
mvh Ulrica

Nämen himmel... gjorde du den funktionen nu bara för att jag frågade... *rodnar och skäms*

Tusen tack! Ni är helt otroliga, ni tre, som orkar dra runt hela lasset själva här på FS.

Varma hälsningar.
Ulrica

PS! Jag antar att jag kan aktivera min portfolio längre fram om jag vill det också :)

Visst kan man väl radera bokmärken (om det var din fråga). Håll musen över menyvalet "Din sida" och klicka därefter på "Dina bokmärken". Klicka för "Radera" för dom som ska tas bort och klicka slutligen på knappen längst ner.

Tack, Kenneth, men det är inte mitt problem. Jag vill kunna ta bort kategorierna i dropplistan som skapas när man gör nya kategorier som man stoppar sina bokmärken i.

Det finns ju som förval här på FS "mina favoritbilder" "mina favoritfotografer" och någon till... den listan vill jag rensa..

ANNONS
Götaplatsens Foto