Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Fråga angående kameraköp

Produkter
(logga in för att koppla)

HasseB

Ny medlem
Hej alla!

Tänker köpa en Nikon D50 men kan inte bestämma mig ifall jag ska satsa det billigare alternativet med kit-objektiv + extern blixt eller om jag ska köpa hus med bättre objektiv, sigmas 17-70/2,8-4,5.

Har ni några råd? Tack på förhand!

HasseB skrev:
Hej alla!

Tänker köpa en Nikon D50 men kan inte bestämma mig ifall jag ska satsa det billigare alternativet med kit-objektiv + extern blixt eller om jag ska köpa hus med bättre objektiv, sigmas 17-70/2,8-4,5.

Har ni några råd? Tack på förhand!
Du ska helt klart satsa på ett bättre objektiv än en blixt & dessutom så verkar denna Sigma vara riktigt bra.

//Larsa

Instämmer. Jag ångrar idag att jag inte satsade på en ljusstarkare normalzoom med en gång. Jag valde iofs inte mellan blixt och glugg, men jag är ändå säker på att du får större användning av ett bättre objektiv.

Tack för tipsen!

Tänkte väl det.
Har just skickat iväg beställningen efter D50:n med Sigma 17-70/2,8-4,5. jag tror det blir väldigt bra för mig.

ANNONS
Götaplatsens Foto