Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Träff i Fengersfors?

Produkter
(logga in för att koppla)

murdoc

Aktiv medlem
Var till ett trevligt ställe förra veckan nämligen Fengersfors i Dalsland.
Ett gammalt bruk som har blivit ett samlingsställe för div. hantverkare, konstnärer, fotografer m.m.
Lite mer info finns på galleriets/caféet/butiken NOT QUITE's hemsida. www.notquite.se

Lägger upp några av bilderna jag själv tog från lokalerna.
 

Bilagor

murdoc

Aktiv medlem
Skulle egentligen ha tagit fler bilder men ibland så får man så mycket att välja på så att man inte kan stanna upp utan hela tiden går vidare mot nästa sak..

Har ingen direkt idé om när och hur men ville ändå ta upp tanken på en träff där.

Fengersfors ligger ca. 2 mil väster om Åmål och från Arvika är det 10mil.
När vi ändå är där är det nära till Vänern och allt vad det innebär i fotovyer.

Kanske en heldagsträff med mat och fika och sånt.
Vad tror ni?

/Tommy
 

Larsdotter

Aktiv medlem
Låter som en bra idé! Jag följer absolut med om dagen passar!

Ni som är arvikingar, är Glava glasbruk kanske ett bra utflyktsmål också i sommar? Jag har en stuga på Glaskogen (naturreservat) med gångavstånd till skyttevärnen.
 

Tes

Aktiv medlem
Dit var jag nästan på väg i fjol sommar då vi tillbringade en helg hos vänner i Åmål.

Är väldigt intresserad av att komma dit nu också om tiden passar som sagt, men å andra sidan, tillfälle lär nog komma snart då jag ändå måste åka några gånger fram och tillbaks till U-a under sommarn.
 

linnean

Aktiv medlem
Helgen 8-9 Juli?

Jag vill med, men har mina helger ganska fullbokade (Arvika Festivalen, Hantverksmässan, Gamelvala och Frödingspelet, och så midsommar...) så jag föreslår ett datum som passar mig, nämligen helgen 8-9 Juli.

Linnea
 

Picture

Aktiv medlem
Jag hänger gärna på om datumet passar, Fengerfors har jag varit vid några gånger och det är ett trevligt ställe.
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag kommer nog tyvärr inte kunna komma med oavsett datum tror jag. Har iof lite semester, men den är vigd till annat och därförinnan och efter är det fullt..

Men hoppas ni får kul och att man får se ännu fler lika bra bilder sen:)
 

murdoc

Aktiv medlem
Trodde jag hade all tid i världen men när jag kollar almanackan så ser det tjockt ut.
Kan: 16/7 Festivalsöndagen...=/
20/7 Första semesterdagen
Augusti....

Vad säger ni?
 
ANNONS