lottawe
Aktiv medlem
Inte alltid topp att jobba i sista stund, men jag sitter med en grej som ska vara klar i morgon (eller idag närmare bestämt) och har bildfiler jag tagit mot i mailen. Två av filerna (tiff) går inte att öppna och meddelandet är att de är korrupta.
Finns något sätt att reparera? Något jag kan försöka alls då de inte går att öppna i något av mina program (eller i webläsare.) Har CS2, men skulle även jobba med filerna i Illustrator.
All hjälp är guld värd.
(testat öppna i PS, iView media pro, iphoto, webläsare mm.)
PS. förresten har det blivit svårt att välja kategori här i "efter exponeringenforumet." Fanns ingen som var bättre till denna frågan, men jag inser att PS kanske inte var ultimat det heller. DS
Finns något sätt att reparera? Något jag kan försöka alls då de inte går att öppna i något av mina program (eller i webläsare.) Har CS2, men skulle även jobba med filerna i Illustrator.
All hjälp är guld värd.
(testat öppna i PS, iView media pro, iphoto, webläsare mm.)
PS. förresten har det blivit svårt att välja kategori här i "efter exponeringenforumet." Fanns ingen som var bättre till denna frågan, men jag inser att PS kanske inte var ultimat det heller. DS
Senast ändrad: