Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
EOS350 direkt i datorn
- Trådstartare Thompus
- Start datum
nosferatu
Aktiv medlem
EOS Capture, används som plug-in till andra program.
Naqilja
Aktiv medlem
Thompus skrev:
Men nu kör jag Mac.
Jag såg ett program på stämman idag men glömde kolla vilket det var.
Någon som vet?
//Thompa
Jag kanske missförstår dig, men jag antar att du menar mässan, om inte, så såg jag i alla fall ett program där de såg bilden direkt efter att bilden var tagen, på en mac. Det var capture one, http://www.phaseone.com/Content/Downloads.aspx.
Jag har dessutom för mig att man fick en gratis trial version av den på cd hos någon av utställarna på mässan.
Thompus
Aktiv medlem
Naqilja skrev:
Jag kanske missförstår dig, men jag antar att du menar mässan, om inte, så såg jag i alla fall ett program där de såg bilden direkt efter att bilden var tagen, på en mac. Det var capture one, http://www.phaseone.com/Content/Downloads.aspx.
Jag har dessutom för mig att man fick en gratis trial version av den på cd hos någon av utställarna på mässan.
Japp jag sa fel.
Är det någon som har erfarenhet från Capture One?
//Thompa
nosferatu
Aktiv medlem
EOS Capture är inte ett program, utan en plug-in till andra program, t.ex. ImageBrowser (Mac) eller ZoomBrowser (Windows).
Dessa program finns på en CD-skiva "EOS Digital Solution Disk" som följer med kameran.
I alla fall fick jag en sån.
EOS Capture ligger också på skivan.
Dessa program finns på en CD-skiva "EOS Digital Solution Disk" som följer med kameran.
I alla fall fick jag en sån.
EOS Capture ligger också på skivan.
nosferatu
Aktiv medlem
Tyvärr har jag inte Mac, och ZoomBrowser verkar ha ett annat gränssnitt.
Dock hittade jag en liten manual (pdf) till ImageBrowser för Mac OS 9.3-9.4, borde väl fungera ungefär likadant.
Prova att koppla in kameran (eller kortläsaren) innan du startar programmet.
Annars vet jag tyvärr inte.
Dock hittade jag en liten manual (pdf) till ImageBrowser för Mac OS 9.3-9.4, borde väl fungera ungefär likadant.
Prova att koppla in kameran (eller kortläsaren) innan du startar programmet.
Annars vet jag tyvärr inte.