Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Var "framkalla" riktigt stort?

Produkter
(logga in för att koppla)

Exiffen

Aktiv medlem
Var kan man framkalla riktigt stort jag har en bild fotad på högkant som jag vill skall vara åtminstone 1.20 bred. Var kan man trycka något sådant till överkomligt pris?

Crimson fixar bredden men om priset är överkomligt får du själv avgöra. Klicka på "Priser och tider" så kan du knappa in hur stor bilden skall vara sen dyker priset upp till höger. Tänk dock på att lägga till moms.

Tackar tackar!

Båda dessa alternativ va mycket intressanta. Någon som provat båda men föredrar den ena för den andra?

partajare skrev:
Tackar tackar!

Båda dessa alternativ va mycket intressanta. Någon som provat båda men föredrar den ena för den andra?

Har inte testat båda, men gjort ett antal större affischer hos crimson och såväl kvalité som service är oklanderlig.

//Rickard

Bland trådarna här är det många som klagar på att Crimson har för tunnt papper, men någon har skrivit att de håller på att byta till ett tjockare men såvitt jag läst eller märkt bara i de mindre storlekarna.

Har bara erfarenhet av Crimson, funkar oerhört bra, snabba leveranser med bra förpackningar och med välvillig kundtjänst när de har råkat stuka någon bild etc

ANNONS
Götaplatsens Foto