Annons

Canvastryck

Produkter
(logga in för att koppla)

Kanyi

Ny medlem
Hej allihopa.

Letar efter en billig leveratör för canvastryck. Beställde en gång en fotobok hos proformat.se och var väldigt nöjd med den men canvastavlorna är ju svindyra. Har nu hittat den här sidan canvas bild, har ni erfarenheter med den? De producerar i Tyskland om jag förstår det rätt.. hm
 

Seb68

Aktiv medlem
Hej
Jag har beställt från Proformat men reagerat över deras priser. Innan jag beställde jämförde jag med några andra leverantörer men valde ändå Proformat eftersom de hade en kraftigare ram. För egen del var jag ute efter en kraftig ram och de andra hade 1-2 cm klenare ramar vilket gör ganska stor skillnad för min del. Jag måste påpeka att tavlan från Proformat blev riktigt bra och servicen var utmärkt så till viss del måste jag säga att man får vad man betalar för.
Jag kan inte se hur ramen är hos din leverantör. Risken finns väl att den är ganska tunn.
 

HÅHÅ

Aktiv medlem
Hej
Kolla med någon lokal fotoaffär, är du en god kund kanske du kan få ”specialpris”.
I december fick jag 2 canvas utskrifter 190 x 60 cm och 155 x 60 cm. = totalt c:a 3½ meter
till något lägre meterpris än länken du hänvisade till. Kunde hämta bilderna dagen efter, ramar ingick inte.
Treetexskiva (stavning)? + häftpistol + några L-krokar.
håhå
 

Mansor

Medlem
Jag har själv även beställt eget tryck och det gäller att tänka "kvalitet i fokus". Priset skiljer sig marginellt men när man ska beställa liknande foto produkt så ska det vara en långsiktig investering! Jag var inne på kunskaps sajt om canvas tavlor som jag rekommenderar att kicka in på annars bäst är nog att beställa lokalt om man är osäker.
 
ANNONS