|
|
#1 |
|
|
Hej,
Jag har en liten konstig fråga och visste inte riktigt vart jag skulle ställa den men jaja here we go... Jag var på Stadiums personal-event den 12e Maj där det var en DJ som heter Sebastian Heiner som spelade där som jag snackade lite med. Vi kom överens om att jag skulle skicka lite bilder som jag tagit till honom och lägga till honom på Facebook. Nu är det så att jag inte hittar honom på varken Facebook eller internet över huvudtaget! Och då undrar jag om det är någon som kan hjälpa mig "hitta" Sebastian eller möjligtvis känner honom? Och ja, självklart skulle jag tagit telefonnummer men nu gjorde jag inte det och har lärt mig en läxa. Tack på förhand! Simon |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Jag hittade en SH på både hitta.se och ratsit.se . Det är dock inte säkert att det är samma SH som du letar efter, men du kan ju undersöka saken närmare.
|
| Besvara med citat |
|
|
#3 |
|
|
Tack Ulf för att du tog dig tiden att kolla runt lite. Men tyvärr är det inte han. Han bor i antingen Linköping eller Lindköping.
|
| Besvara med citat |
|
|
#4 |
|
|
Hej,
Du skulle kunna prova att skicka ett PM här, det ser ut att vara samma person? http://www.djportal.nu/dj/sebastian-...-sebastian-he/ Med vänlig hälsning Fredrik Edit: Där står det dock att han bor i Stockholm, så prova de nummer som fanns på hitta.se? |
| Besvara med citat |
|
|
#5 |
|
|
Varför inte kontakta arrangörerna för festen på Stadium? Borde inte vara speciellt svårt att hitta numret via dem eller?
|
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
| Taggar |
| frilans, jobb, kund |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:25.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar