Annons

Bästa företag för stora canvas?

Produkter
(logga in för att koppla)

Bjarne

Aktiv medlem
Jag har tidigare gjort canvas hos Crimson med bra resultat, men de kan inte leverera färdigmonterade tavlor på kilram i 150x100 cm. Jag har hittat lite andra företag på nätet, Photowall, Canvasframkallning, Japanphoto, Supersize.se och Canvas of Sweden. Är det någon som har erfarenhet av några av dessa när det gäller pålitlighet och kvalitet?
 

Bjarne

Aktiv medlem
Det är bra att du gör det, så kommer tråden upp på heta listan igen. Och nu gjorde jag det så den åker upp igen!!
 

rob77

Avslutat medlemskap
Jag har köpt tryck på skumplastskiva på japanphoto och blev väldigt nöjd med resultatet
 

aasaboe

Aktiv medlem
Bjarne, har du frågat kombinationen Arkitektkopia ute på Näsby och Svenskt Konstnärscentrum på Götgatan i Kristianstad?
 

NikonFX

Aktiv medlem
Mattssons foto i Lund monterar canvas i format 150x100 cm och kan alltså leverera en stor canvas färdig på kilram. Däremot kan inte en så stor monterad canvas skickas på posten utan måste hämtas på plats i butik. Ska den skickas kommer canvas rullad och kilramen i platt paket för egen montering. Borde gälla alla företag som använder normala transporter då Mattssons hänvisade till att transportbolaget inte hade någon tjänst (inom rimliga ekonomiska ramar) för transport av en så stor monterad canvas.
 
ANNONS