Annons

Karl Taylor??

Produkter
(logga in för att koppla)

Soffipropp1

Medlem
Hej!
Är det någon här som gått nätkursen Masterclass hos Karl Taylor?? Jag står i ett läge där jag söker dels vidare utbildning och dels en mentor eller någon mer erfaren fotograf som kan guida och coacha mig lite. Kanske någon gått en annan kurs som varit superbra?? Jag är öppen för idéer!
Jag är ju medlem på moderskeppet men känner att jag vill ha mer personlig kontakt med en lärare.
Någon som har ett bra tips??

//Sofie
 

nikitin

Aktiv medlem
Du kan även gå en fotokurs, många mycket duktig fotografer som t.ex. Hans Strand & Patrik Larsson har workshops. Jag har gått med dem båda och det är mycket utvecklade.
 

Soffipropp1

Medlem
Tack för svaret!

Workshops har också hamnat på min to do lista. Dock med fotgrafer som är mer inriktade på porträtt, lifestyle och inredning. Jag skulle vilja ha en lite snabbare lösning på mitt "problem" då det ofta är flera månader tillolika workshops. Egentligen önskar jag en mentor men det är ju lite svårt att skaffa och kanske lite för mycket att kräva av någon..
 

MW71

Aktiv medlem
Jag skulle också vilja ha en mentor....
Kolla in Improve photography , de har lite olika onlinekurser samt portfolio reviews. Har inte gått någon kurs, men lyssnar på deras podcast, och gillar konceptet.
 
ANNONS