Kameror för oberoende värdering - Fotosidans Forum
Gammal 2017-01-29, 22:41
Fotograf2000

Kameror för oberoende värdering
Hej, det var högst oklart var jag skulle lägga denna tråd.
Flytta gärna till rätt forumdel om det har blivit fel.

Det är så att jag har fått mellan 50-100 olika kameror (analoga, digitala från 1910-1990), objektiv, blixtar och tillbehör.

Jag är själv inte särskilt fotointresserad utan ser gärna att sakerna hamnar i rätt händer. Var i Uppsala (med omnejd) kan jag få en oberoende värdering av sakerna? Gärna inte Stockholm. Önskar träffa en person eller firma som gör det korrekt med prishänvisningar etc.

Tack och allt gott!
Gammal 2017-01-30, 08:14
Benganbus

Fotograf2000 skrev: Hej, det var högst oklart var jag skulle lägga denna tråd.
Flytta gärna till rätt forumdel om det har blivit fel.

Det är så att jag har fått mellan 50-100 olika kameror (analoga, digitala från 1910-1990), objektiv, blixtar och tillbehör.

Jag är själv inte särskilt fotointresserad utan ser gärna att sakerna hamnar i rätt händer. Var i Uppsala (med omnejd) kan jag få en oberoende värdering av sakerna? Gärna inte Stockholm. Önskar träffa en person eller firma som gör det korrekt med prishänvisningar etc.

Tack och allt gott!
LP Foto i Stockholm gör värderingar för sina auktioner. Kontakta dom med en fråga.
Gammal 2017-01-30, 20:26
easyrider

Hej!

Lägg upp några bilder så kan vi säkert ge en fingervisning. Dom digitala är troligtvis inget värda men objektiv och analoga kameror kan vara värda en del. Blixtar från den tiden får du dock inte mycket för heller.
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:39.

Elinchrom Deep Umbrella Promotion