Annons

Photoshop cc17 hänger sig

Produkter
(logga in för att koppla)

mikben

Medlem
Hej
Måste fråga om det är fler som har samma problem.
Köpte en ny Mac Book Pro för 10 månader sedan och installerade Photoshop CC.
Allt fungerade fint tills uppdateringen Ps CC17 kom ut.
Programmet hänger sig efter start up och visar bara "den snurrande badbollen"
Har felsökt och varit i kontakt med ADOBE support. Och det de säger är att PS CC 17 inte stöder mitt grafikkort som är installerat, Intel IRIS 6100.
Har nu fått återinstallerat Ps CC 2015 istället för att kunna använda Ps överhuvudtaget.

Är det fler av er som råkat ut för samma sak?? eller fungerar Ps CC17 på era Mac:ar??

Är det verkligen så att ADOBE inte stöder grafikkort och datorer som är mindre än ett år gamla??

//M
 

M7_21

Aktiv medlem
Hej
Måste fråga om det är fler som har samma problem.
Köpte en ny Mac Book Pro för 10 månader sedan och installerade Photoshop CC.
Allt fungerade fint tills uppdateringen Ps CC17 kom ut.
Programmet hänger sig efter start up och visar bara "den snurrande badbollen"
Har felsökt och varit i kontakt med ADOBE support. Och det de säger är att PS CC 17 inte stöder mitt grafikkort som är installerat, Intel IRIS 6100.
Har nu fått återinstallerat Ps CC 2015 istället för att kunna använda Ps överhuvudtaget.

Är det fler av er som råkat ut för samma sak?? eller fungerar Ps CC17 på era Mac:ar??

Är det verkligen så att ADOBE inte stöder grafikkort och datorer som är mindre än ett år gamla??

//M
Har en iMac 27" med Sierra ,fick en uppdatering till Photoshop CC 17 utan några problem. Kan du ev ha för lite minne i datorn? Jag har 24GB.
 

sebmacahan

Aktiv medlem
Jag har varit med om samma grej vid en tidigare release och då var det en tredjepartsplugg som ställde till det. Har du några extra pluggar installerade?
 
ANNONS