** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Billig 550d, "outlet" i USA?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hebbe93

Aktiv medlem
Hej! Behover hjalp sa fort som mojligt!
Jag ar lite fundersam nar det kommer till att handla kamera i okanda butiker/outlets har i USA...
Finns det kopior utav, i det har fallet 550d/T2i, som ar av samre kvalitet? Har namligen hittat en T2i i en okand butik har for 799 dollar och da far man med kitobjektivet! Saken ar den att jag har aven en kupong sa jag far 25% rabatt pa det priset ocksa....och da blir det i princip oslagbart pris. Om nagon tycker det hjalper sa heter butiken Digital Camera Depot och ligger i Kissimmee, Florida (nara Orlando)!

Sa jag staller min fraga igen, finns det daliga kopior av DSLR-kameror som man bor se upp for?? Behover svar snart...om jag gor ett kop lar det bli imorgon!!

P.S Ledsen att jag endast har amerikanska alfabetet, men hoppas och tror att ni forstar allt anda!

Mvh Herman
 
Det finns inga kameror som är sämre kvalitet, alla är lika. Aldrig hört om sådant. Däremot ryktas om Kinatillverkade kopior av optik, men det är bara rykten och jag tror faktiskt inte på det. Vad gäller ditt pris så motsvarar det 4500 kr med optik med nuvarande dollarkurs. Det är så lågt så det känns som att det finns en hund begraven någonstans, kolla verkligen att du får med alla tillbehör och sånt, känns som om du annars måste köpa till saker.
 
Antar att du har frågat på amerikanska forum med? Det verkar ju finnas gott om "bait & switch scams" i USA även om man mest hör talas om dem i New York-trakterna...
 
ANNONS