Annons

Fujifilm xt4, innan man bestämmer sig

Produkter
(logga in för att koppla)

peshti

Medlem
Hej jag börjar få starkt intresse för fujifilm xt4, gillar det jag har sett på Youtube, looken. Ja allt.

Fullformat canon har varit aktuellt, främst på grund av att gluggar brukar passa filmkameror då jag även gör film, nämner mest detta om nån svarar som har läst min andra tråd.

Självfallet så är fujifilm xt4 aktuell då den är prisvärd, funkar för både foto och film. Känns smidig att ha med sig osv.

Finns det nåt ni känner att jag behöver veta innan jag köper?

Undrar också om ni har erfarenhet att köpa på panprices, e-infinity och likande?

Tycker sidorna ser hyfsat seriösa ut, den enda sidan som känns som ett varningstecken är digitalland.

Är ganska stor prisskillnad att köpa därifrån istället av scadinavian photo, ärligt talat känns allt överpris på scadinavian photo. Tycker inte servicen är så bra där heller, den är inte dålig, men inget speciellt.

Tack på förhand

Mvh

Peshti
 

cardazio

Aktiv medlem
Om e-infinity inte skeppar senast 31/12 åker du troligen på moms pga brexit vid nyår.

Kika även på af prestanda hos fuji. Jag skulle precis trycka på köpknappen på einfin tillsammans med ett 56mm men fick se på flickr att det är många bilder som verkar missa fokus (marginellt, men urskiljbart) och köpte då istället Nikon z50 m kitobjektivet för 719 euro.
 
ANNONS