Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

BLundsamåkning till Elmia

Produkter
(logga in för att koppla)

MikeTheBike

Aktiv medlem
mazeson skrev:
Som jag meddelat tidigare, så får jag avstå Elmia i år och ta hand om min familj istället. Finns inga alternativ.

jag har dock en till som vill åka med, Omar Brännström. Daniel, du kan väl ringa honom (tel 040-496373).

Jag önskar er en god tur och beklagar återigen att jag inte kan åka med/ställa upp med bil.


mvh,
Mats
Mats, tråkigt att höra. Ta hand om din familj. Det kommer alltid nya möjligheter. Säg till om det är något vi kan hjälpa dig med.

Micke
 

OlaD

Medlem
hmm, måste tyvärr stanna hemma.
Som ensamstående pappa så väljer man tyvärr inte alltid sina helger.

Jag hoppas ni får det kalasroligt där uppe och lämnar lite "inside" rapporter till oss som inte kan åka med i år.

Ola
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Kom på en sak, visserligen lite sent men va f-n.
Det vore bra för mig om ni kunde betala soppan innan mässan så att jag har lite mer att bränna ;)

Om ni inte hittar mig imorgon (eller idag rent tekniskt sett) så kan ni ringa mig på 0709-460748

Greven
 

David H

Aktiv medlem
Greve Nickon skrev:
Kom på en sak, visserligen lite sent men va f-n.
Det vore bra för mig om ni kunde betala soppan innan mässan så att jag har lite mer att bränna ;)

Om ni inte hittar mig imorgon (eller idag rent tekniskt sett) så kan ni ringa mig på 0709-460748

Greven
hehe, ja hade du postat det en timme tidigare hade det inte varit några problem.

Kan medela att det varit en mycket trevlig och väldigt givande dag i jönköping (och på vägarna, tack för att du körde oss Daniel, det är mycket trevligt att åka i baksätet ibland).

Dock har vissa tråkigheter uppdagats, mitt minneskort med D2x bilder vägrar, ska göra ett nytt försök lite senare, med lite tur så kan någon nikon ägare framkalla RAW bilderna. Canon-viruset finns tydligen på riktigt, verkar det som ;). Mina minneskort är smittade, se upp!

Fun facts to know and tell: En EOS-1Ds Mk II på 1600 ISO, JPEG fine + RAW ger en RAW fil på 16-17 mb plus en JPEG fil på 11-12 mb. det får plats två sådana uppsättningar på ett av mina minneskort. *klick* *klick* -stopp- lät det :).
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
Tack alla för en givande dag och till dig greven för att du körde.

David, det är så att Nikon-kamerorna är så smarta att de känner efter om kortet kommer från en Canon:)

Jag kan nog framkalla dem vid tillfälle. Vi hörs!
 

David H

Aktiv medlem
ANNONS