ANNONS
Annons

fotointresserad tjej?

Produkter
(logga in för att koppla)

roninen

Aktiv medlem
ska flytta till sthlm så jag undrar om de finns nån fotointresserad tjej i 17 - 22 års åldern som man kan lära känna och fota tillsammans med i stockholmsområdet. får gärna va jönköpingområdet oxo där jag bor nu,

Intressant (men samtidigt blatant) sätt att ragga.

Vad är viktigare, att personen är tjej eller att personen är fotointresserad?

Man blir ju mest distraherad om man för följe av en attraktiv tjej! Då fotar jag hellre med en kille:)

Heja Robbin, hoppas du hittar nån fotoglad tjej att umgås/fota med.
Kanske borde FS ha en könsrelaterad kontaktsida också.
-Anders

men de va då fan va kritik man fick då! .. kanske råkar det vara så att jag umgås hellre med tjejer? ... råkar faktiskt vara så att några av mina allra bästa vänner e tjejer och jag har inte planer på att skaffa ett förhållande via fotosidan. som sagt jag sökte fotointresserad tjej och inget annat..så vitt jag kan se så e ni alla av det mannliga könet så ge fan i o komma med massa dumma kommentarer!!!

Jag ber på en gång om ursäkt för mitt inlägg.
Tänkte det mer som lite humor.
Men samtidigt trodde jag att det var en modig kille som sket i fördommar och.....som sökte en fotande tjej att lära känna.
Förlåt.
-Anders

det e lungt... använd gärna lite smileys o sånt nästa gång för att visa att du ska vara rolig /sarkastisk elller liknande....fota lungt.

Robin

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.