Annons

"Fotokompis" i Norrköping

Produkter
(logga in för att koppla)

bjsv_75

Medlem
Hej

Är en man på 40 år, gift och tre barn. Har som hobby de stunder som tid ges att fotografera.
Gillar att fotografera det mesta men blir mest barnen och motorsport. Vore kul att bekanta sig med någon med samma intresse. Har bott i Norrköping i tre år så finns mycket kvar att utforska. Någon som har lust att hitta på något, tex en promenad eller åka nån längre utflykt?
 

Worley

Avslutat medlemskap
Förutom industrilandskapet och hamnen finns det många natursköna platser runt Nkpg. Kolmården, Vikbolandet, Bråviken, Glan, St Anna etc. Det finns även naturreservat i Ingelsta, så du kan fotografera medan familjen shoppar (riskabel strategi).

Det finns även en fotoförening i Norrköping som ordnar utflykter och andra fotoaktiviteter.

Den här bilden tog jag ett stenkast från City Gross i Ingelsts
 

Bilagor

mittfoto

Ny medlem
Intresse!

Hej!

Jag bor i Norrköping och har ett stort fotointresse. Street-photo är den kategori jag hittills ägnat mig åt. Vill gärna träffa någon i stan som jag kan dela tankar och erfarenheter med. Promenad eller annat vore också kul

Du hittar mig under användarnamn "mittfoto"...där finns min presentation. Skicka gärna ditt användarnamn. Därefter kanske vi kan hitta ett tillfälle att kommunicera vidare...

Hoppas vi hörs :)

B
 

Worley

Avslutat medlemskap
Inser att jag inte riktigt besvarade frågan. Men jag kan tänka mig att vara med på någon fotoaktivitet i Norrköping. Jag fotar också analogt så det kan ju vara kul att prata lite om det. Skicka i så fall ett meddelande till min profil.
 
ANNONS