Annons

K.U.F. i Uppsala 4/9-04

Produkter
(logga in för att koppla)

masun

Aktiv medlem
Ny K.U.F(Kompis Uppsala Foto)-fototräff lördagen den 4 september. Vi träffas på kafe Fågelsången kl 11.00 och visar upp resultaten från tema rörelse

Jag tar med en bärbar dator med photoshop cs och bildvisningsprogram för er som vill visa digitala bilder.

Om det finns intresse fotograferar vi tillsamans efteråt.

Alla på fotosidan hälsas välkommna

Mattias & Richard
 

k-oskarina

Aktiv medlem
Jag tänkte dyka upp och få lite tips ang bra rörelsebilder.
Om det skulle bli inställt, hoppas att jag då får veta det i forumet el per mäjl.
Vi ses!
/Ulla
 

virus2u2

Avslutat medlemskap
Måste arbeta, arbeta, arbeta. Men jag kanske inte har så stark karaktär och smiter ifrån...bra väder får ni oxå.
 

Galaxens President

Avslutat medlemskap
Ledsen men det har kört ihop sig för mig. Jag befinner mig 26 mil från Uppsala och hinner inte tillbaka förr än på söndageftermiddag. Har tyvärr inte hunnit ta några rörelsebilder heller.
/Richard
 

k-oskarina

Aktiv medlem
Mattias, Per och Mikael(?)!
Fotade ni nåt tillsammans efter Fågelsången i lördags? Eller blev det bara supergoda mackor och getingjagande.
/undrar Ulla
 

masun

Aktiv medlem
några bilder blev det

Det blev ett fåtal bilder på Per´s fina Amazon från 65. KUF-träffen fortsatte hemma hos Per med mest tekniksnack och bildvisning från Pers Kanadaresa. Per, mycket fina bilder från din resa!

Spegling i Amazonens krom
 

Bilagor

k-oskarina

Aktiv medlem
Så kul! Häftig bild, jag har tagit några likartade när jag sett blanka mc och utnyttjat dem. Försökte själv på mitt förra inlägg lägga in en bild på flickan bredvid oss som mumsade på bakelse. Men jag lyckades inte trots att jag inte överskred 400x400...gör ett nytt försök.
Verkar inte fungera.
Bifogar man inte bara bilden? Gjorde den mindre 350x313. /Ulla
 
ANNONS