Annons

Vad gör KUF nästa gång?

Produkter
(logga in för att koppla)

virus2u2

Avslutat medlemskap
Då har vi fotograferat tillsammans igen! Hela 20% av KUF ställde upp i kvällningen trots sjukanmälningar! Hoppas Lotta och Olle kryar på sig. Lika trevligt som alltid blev det och bilder fick vi! Vilket arr kommer efter detta?
Vad vill ni lära er eller få möjlighet att fotografera? Förslag?
Hur går det för er med temat -Rörelse-?
O.s.a
 

virus2u2

Avslutat medlemskap
Tid, plats och hur?

Bra förslag. Avstår från att föreslå när var och hur. Kanske lite tunn uppslutning för att sätta ett datum eller vad tycker ni?
 

skarpedjup

Aktiv medlem
Det är bara dyka upp hos mig nån gång. Krävs ju inget
speicellt för att visa bilder och diskutera runt.
Fördel är att man tar med papperskopior då.
 

skarpedjup

Aktiv medlem
En veckan max. :) Jag är väldigt flexibel.
Onsdag nästa vecka passar mig utmärkt.

Så härmed inbjuder jag alla i KUF till bilddiskussionskväll hemma hos mig 19:00 onsdag 16/3.

Ta HELST med kopior. Diaprojektor finns.
 

emtre

Aktiv medlem
*skratt*
Det är nåt magiskt med KUF och möten och min kalender; jag är uppbokad _en_ kväll nästa vecka och det är onsdagen ... så det blir inget bildprat för mig:/
Får hoppas på nästa gång :)

/Maria
 

thomasmarquart

Aktiv medlem
hej igen
jag kan tyvärr inte komma, men jag hoppas på nästa gång :)
förresten cycklade jag förbi någon med en massa fotoväskor och monopod på ryggen imorse kl. 7.45 på St.Johannesgatan, strax efter den korsar Tiundagatan, vem var detta? det var ju en mycket fin morgon med sol och rimfrost, men jag var ändå imponerad över insatsen i kylan ;-))
 

Söderlund

Aktiv medlem
Det hade varit kul att vara med men kan tyvärr inte p.g.a. att jag är anställd av ett statligt företag som vill att jag skall jobba. :)
 

virus2u2

Avslutat medlemskap
Jag sviker oxå.

Sorry, Tobias, en dålig dag för mig oxå och två KUFar är nog för tunnt i alla fall. Har dock lyckats få ledigt i morgon kväll (17/3) för en annan bildaktivitet inkl. bilddiskussion. Jag vet att de flesta på denna tråd inte är medlemmar, men jag dristar mig till att rekommendera ett "provbesök" på UFS nu på torsdag kl. 19.00. Ståplats finns ju alltid ; ).
Lennart Engström (ni borde veta vem det är) visar bilder. Dessutom:Tag gärna med egna bilder på temat "Folk".
 
Senast ändrad:

virus2u2

Avslutat medlemskap
Förvirrad KUF

Jo, jag tror det alltid är bra att utlysa aktiviteter på separat tråd. Den här tråden var ursprungligen tänkt som en diskussion om KUFs aktiviteter "i princip", men det var nog otydligt, eller så är detta klart för alla utom mig. Jag är förvirrad. KUFs låga aktivitet och få medlemmar förvånar mig faktiskt.

Tråden kan tas upp igen med förtydligandet:
VAD SKA VI HA KUF TILL? VAD VILL DU HA UT AV ANDRA UPPSALABOR PÅ FS? VAD HAR VARIT BRA AV DET VI GJORT? VILL DU LÄGGA NER EGET ARBETE / TID FÖR ATT "RODDA" ARRANGEMANG ÅT ANDRA?
 

skarpedjup

Aktiv medlem
VAD SKA VI HA KUF TILL?

Spontana fotoaktiviteter

VAD VILL DU HA UT AV ANDRA UPPSALABOR PÅ FS?

Träffa foto/bild intresserade lära av av varndra och utvecklas

VAD HAR VARIT BRA AV DET VI GJORT?

Att det kommit igång!


VILL DU LÄGGA NER EGET ARBETE / TID FÖR ATT "RODDA" ARRANGEMANG ÅT ANDRA?

Absolut!
 
ANNONS