Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-16, 13:08
martinot

c.m.s skrev: Vad pratar du om? Du gillar att skapa konflikter (och kommentera gamla inlägg) märker jag.

...

Lägg ner fanboysnacket och sluta leta upp konflikter. Jag tycker uppdateringar är precis lika bra som du gör.
Exakt min poäng. Detta är precis vad du sysslar med.

Gällande att "läsa gamla trådar", så kanske jag inte är inne och läser precis alla trådar varje timme, och någon gång kan det ta några dagar, eller tom. veckor/måndader innan jag läst allt.

Kan du inte tolerera detta så beklagar jag, men det är inte mitt problem, Magnus, utan ditt (är du så stressad att du inte klarar att se ett svar efter en månad ibland så får du hantera det bäst du kan).

Nåja, om vi skippar dina personangrepp och blir lite mer konkreta igen;

Gällande uppdateringar av Z-kamerorna (som inte är från ditt älskade Sony) så skrev du så här (och jag citerar ordagrant): "För mig låter det helt klart som en ”slippery slope”. Vissa modeller kommer prioriteras och uppdateras, andra inte. "

Allt eftersom allt fler produkter uppdateras och utvecklas dynamiskt, så är det fullt naturligt att DPR och alla andra som bedömer produkter, att också hänga med i dessa förbättringar och utvecklingar. Allt annat är förlegat och stenålders.