Ämne: Printler
Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-17, 15:50
Hujeta

Tycker det är en svinbra idé, framförallt för oss amatörfotografer som kanske vill hålla på lite för skojs skull men ändå gärna sälja en bild utan allt för stor ansträngning själv. Eftersom att det är gratis ser jag absolut inte någon anledning till att inte gå med, men jag har kanske heller inte allt för höga förhoppningar i början. Registrerade mig på direkten efter att ha läst den här tråden. Dock, ett par saker jag kände under registreringen:

Det verkar som att man bara kan handla från Sverige, via Klarna. Varför finns inte PayPal som alternativ (för köpare från hela världen) om ni använder PayPal för utbetalningar?

När man väljer fotoplatsen för länder så ligger inte Storbritannien under "S" som Sverige, utan det ligger helt för sig själv längst ner. Lite förvirrande. Dessutom så föredrar jag att skilja mellan de 4 länderna som ingår i Storbritannien, eftersom jag anser att det är rätt stor skillnad på landskapen som finns i de olika länderna.

Nu har mina bilder ännu inte blivit godkända, men om man går in under redigera galleri så ser man status "0/10 sålda" vilket visar både för bilder som jag valt ska vara i begränsad upplaga och inte. Bugg?

Iallafall, jag gillar idén skarpt.