Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-23, 20:02
jonas_erik

Skarström skrev: Jepp ska göra! Så kul läsa recensionerna på objektiven till systemet, de är skarpast på full öppning :) Och 14-140 verkar helt grym, inte vanligt för en superzoom! Blir nog med kitobjektivet som du tog, kostar inte så mycket extra. Sen bygga på.
Det gör du rätt i ! T.o.m. kitzoomen har fått bra betyg,och det kan jag instämma i ! Mycket beror nog på G3ans snabba fokusering att man upplever det så ! T.o.m. ett annars så bra objektiv kan ju få känslan förstörd om det/kameran fokuserar långsamt! Ja 14-140 zoomen har fått grymt bra betyg,men så dyr den är ? Även det objektivet som kom extra i kitet 45-200 har fått bra betyg,tycker även bildkvaliten är hög på det för att kosta 3000kr löst !

Nu är det ju nyhetens behag men jag har själv aldrig fastnat för eller gillat en kamera så mycket som G3an faktiskt,den motsvarar det jag sökt/vill ha hos en kamera,storhet i liten förpackning som man tar med utan att sucka !

Har jag inte fel kör väl du Canon ? Kommer du att behålla det systemet ? Och ha G3an som komplement ?