Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-18, 18:00
Nils-Erik Eriksson

Emil-G skrev: Du kommer med andra ord aldrig att handla något från någon annan än Frälsningsarmén i fortsättningen? Det här var nog det dummaste jag läst i den här tråden, det är väl självklart att mässan arrangeras i vinstsyfte både för Fotomässan AB och utställarna? Företag drivs för att gå med vinst, så enkelt är det. Om inte utställarna bedömer att det finns tillräckligt mycket att tjäna på att visa upp sig så vill de inte heller betala för det.

Det är fritt fram att åka till Köpenhamn, Oslo, Stockholm eller skita i det, bor man i Göteborg så får man acceptera att allt inte sker på hemmaplan. Jag hade gärna sett en årlig fotomässa här i stan men finns inte intresset hos utställarna så blir det ju inte mycket mässa av det. Jag förstår mycket väl att man prioriterar de större publikerna i övriga mäss-städer, det är definitivt inte gratis att delta på en sådan här mässa.
Hej! Tack för din kommentar. Jag tycker att det är meningslöst att försöka att förändra ditt synsätt. Det är ju trots allt intresset för fotografin och dess utveckling, som skall gagnas. Hur är det med ditt fotointresse?

Mvh
NE