Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-13, 15:44
Mike H

Jag har prenumererat på Fotosidan i många år, detta har förlängts med att förlänga mitt Bronsmedlemsskap och tidningens prenumeration samtidigt. ibland har det då kommit dubbla nummer när jag förlängt. Detta har jag ringt och påpekat vid ett flertal tillfällen. Nu vid min senaste förlängning så väntade jag 14 dagar efter att mitt senaste nummer kommit. Ändå kom det en gammal tidning. Så nu när jag skulle få mitt sista nummer (Nr, 2 2018) så kom det inte. Då ringde jag och påpekade detta för Fotosidans prenumerationstjänst på telnr: 0770-457 182.
Enligt henne hade jag fått alla mina nummer och prenumerationen var avslutad. När jag förklarat att jag fått dubbla nummer vid förlängningen, så var det mitt eget fel att jag inte hade skrivit vilket nummer prenumerationen skulle börja med och att jag då skulle ringt då och påpekat det. Nu var det försent för prenumerationen var avslutad. Jag undrade hur deras system fungerade, för jag förlängde det med mitt prenumerationsnummer. Och hur skulle jag veta att jag inte skulle få det nummer som jag betalt för. Fick samma svar om att min prenumeration var avslutad. Sedan kom dråpslaget:
-Jag avslutar nu detta samtalet, hej då! Trots mina protester slängde hon på luren i örat på mig.
Så illa har jag aldrig blivit behandlad förut. Någonstans. Är detta ok enligt er?

Mitt, numer kallade Plus medlemskap på denna sida, gäller till 23 maj. Märkligt men har väl med det omdöpta systemet att göra.
Var detta en hämnd för att jag ansåg att Fotosidan var/är köpta av nikon?
Oavsett vilket så kommer jag TROLIGEN aldrig köpa denna tidning igen och inte besöka denna sida. Så tala om för mig hur jag gör för att radera mitt konto här.

Tack till hjälpsamma medlemmar på denna sida. Vi kanske träffas på något annat forum.
Mike