Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-01, 13:43
ztenlund

Nyfiken som jag är så kollade jag sent igår på annonser för aktuell ort och om det är den annonsen jag tror att var så måste jag säga att jag nog tycker att det luktade ganska tveksamt om den. Verkligen inte av värsta sorten, men jag nog faktiskt inte ens hört av mig även om jag var intresserad av kameran.

Med det i åtanke och att det nu eventuellt är två som har haft kontakt med samma person så lutar det nog tyvärr åt tråkigheter. Har man en kamera kan man ju inte sälja den två gånger...

Edit: Bara för att förtydliga så var annonsen som jag såg inte alls en sådan klassisk klåparannons, men det var bl a en skrivning om att personen fått dålig respons när kameran var ute förra gången. Något jag tycker luktar rätt dåligt med tanke på att det var en ny modell som bör vara väldigt lättsåld. Sedan var det inte en egen bild i annonsen utan en vanlig produktbild. Jag kommer inte ihåg allt, men jag undrar om det inte var något om julklapp som skulle säljas och att den knappt var använd. Visst kan det hända, men njae, jag tror inte riktigt på det.

Nu vet jag ju inte om det var den annonsen som jag såg som är aktuell i tråden dock.

Senast redigerad av ztenlund den 2011-02-01 klockan 13:57.