Ämne: Printler
Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-17, 22:10
joakimahlen

Inget för mig
Hej,

Ytterligare ett par månader har gått sedan mitt sista inlägg och för mig ingen skillnad kring intresse för mina bilder. Då det blir en allt för stor begränsning att jag inte tillåts trycka upp stort format på mina bilder har jag idag valt att ta bort samtliga bilder från printler och konstaterar att det inte funkade för mig.

Jag ser att alternativet nu finns att ange att en bild endast skall finnas i begränsad upplaga - men för mig hade enda möjligheten att ha kvar mina bilder varit det motsatta, det vill säga mina bilder inte erbjuds i begränsad upplaga (och att jag själv därmed tillåts trycka upp mina egna bilder i valfritt format).

Jag hade hoppats mycket på printler då jag tycker att det är en bra idé, men om siten inte lyckas attrahera tillräckligt stor köpkraft hos allmänheten fungerar det tyvärr inte tillsammans med inskränkningar i rättigheter till mina egna bilder. Hoppas på att det ser annorlunda ut om ett år eller två! Kanske är pris/kvalitet något att se över?

Önskar dig ändå lycka till med printler, Sven, och hoppas på bättre möjligheter framöver.

MvH

Joakim