Annons

Misslyckad bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Om vill gillar detta....

Kan vi ju skapa egna album "Min sämsta", på våra egna sidor. Bara en idé :)
 
Senast ändrad:

Efwa

Aktiv medlem
Men, men.....mitt "goda" rykte då Janne ;-)

Stans bästa fotograf (läs Efwa) tar väl inga dåliga bilder...?



För att ta den allvarliga sidan så går det ju inte ihop med FS´s regler. Dom måste ju följas för att inte få in lika många "sämsta bild" som antal medlemmar. Det känns nog inte så "jobbigt" att lägga upp en dålig bild som en bra.

Men visst, en annan lösning på det hela tycker jag vore kul.
 

kriss

Avslutat medlemskap
Hihi... jo, Efwa har ju rätt... bilderna skulle ju blandas med de bra bilderna och det vore inte bra. ;-)
 

honkan

Aktiv medlem
Annelie

Jodå både jag och kameran klarade sig (den går ju under smeknamnet TANK), hade varit uppe vid bergssjön sedan kl 7 på morgonen o det var runt 25 grader kallt så den i vanliga fall tämligen smidiga Honkan (hrmm) var väl ingen Annheli Alhanko direkt så jag stöp rätt rejält med en tanke i skallen medan livet passerade förbi ögonen :) "INTE DOPPA KAMERAN I SNÖN". Men kallt var det med snö överallt, vad det var jag snubblade på? ett st skogsmaskinspår brett och djupt som djävulsklyftan eller vad den hette i Ronja rövardotter :) den missade jag i min förvirrade jakt på motiv, kul hobby inte sant.
 

Marabou

Aktiv medlem
Mats

Man gör många galna saker för en bilds skull.
Skönt och höra att du och kameran förblev oskadda.
Kylan gör inte saken roligare heller.
Bilden blev i alla fall läcker
Har du flera bilder ?
 

honkan

Aktiv medlem
Marabou skrev:
Mats

Man gör många galna saker för en bilds skull.
Skönt och höra att du och kameran förblev oskadda.
Kylan gör inte saken roligare heller.
Bilden blev i alla fall läcker
Har du flera bilder ?
Vad klantskallebilder eller normala? jag skall lägga upp några mer "lyckade" senare ikväll om jag hinner.
 

Marabou

Aktiv medlem
honkan skrev:
Vad klantskallebilder eller normala? jag skall lägga upp några mer "lyckade" senare ikväll om jag hinner.
Mats

Jag tänkte på klantskallebilder i första hand.
Vad trevligt att du ska lägga upp mer lyckade bilder
Jag tänkte också lägga upp några ikväll om tiden räcker till.
 

honkan

Aktiv medlem
Marabou skrev:
Mats

Jag tänkte på klantskallebilder i första hand.
Vad trevligt att du ska lägga upp mer lyckade bilder
Jag tänkte också lägga upp några ikväll om tiden räcker till.
Nå några stycken festbilder har det väl blivit där man kan tro att det är Orcher i stället för festdeltagare, de tenderar att bli lite suddiga i ansiktet efter vad kvällen lider :) men usch! nä det får nog räcka med EN pinsamhet om året, ser framemot nya bilder från dig.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Jag har en suddig hand som första ruta på alla mina filmer. Kanske jag skall börja spara dessa rutor och göra en utställning så småningom? :)
 

janf

Aktiv medlem
Re: Min sämsta bild

arleklint skrev:
Jag tar ganska mycket bilder. Många blir oerhört dåliga och misslyckade, men dom visar jag normalt inte för er här på fotosidan.

Jag tror inte jag är ensam. Har du en helt misslyckad bild. Lägg upp den här :)

Denna bild är jag inte stolt över ;)
Den föreställer Kungsträdgården i Stockholm

Jag tror inte att den där är tagen där du säger.
Det gula huset verkar inte platsa i "millön".
 

janf

Aktiv medlem
jimh skrev:
Jag har en suddig hand som första ruta på alla mina filmer. Kanske jag skall börja spara dessa rutor och göra en utställning så småningom? :)
Jim,
Så här får du bara inte mystifiera oss.

Varför i h-ls-ke gör du så?
 
ANNONS