Annons

Listan "Mest kommenterade bilder"

Produkter
(logga in för att koppla)

acke

Avslutat medlemskap
Listan "Mest kommenterade bilder" är en kul grej på gallerisidan, men om jag förstår saken rätt så är listan baserad på samtliga kommentarer under just de bilderna. Under vissa bilder förekommer livliga diskussioner om helt andra saker än bilderna, diskussioner som egentligen borde föras på forumsidorna. Alltså blir listan missvisande.

Jag föreslår att listan i stället ska grundas på antalet medlemmar som har lämnat minst en kommentar. I annat fall kan man lika gärna döpa om listan till "Bilder där det babblas mest om ditt och datt".

Har förövrigt inget emot babbel...
/Ulf
 

Mira

Aktiv medlem
Jag håller med du....
.....har oxå suttit och klurat på det - jag menar, vill man ha upp sin bild på en lista så kan man ju skriva lite extra många ggr....... och så är det ju inte tänkt........
 

patrikmalmberg

Aktiv medlem
Å andra sidan så har det förts en del intressanta diskussioner runt just dessa bilder, diskussioner som förmodligen aldrig skulle förts om inte just den bilden hade hamnat högt upp så folk tittar på bilden.

Flera av de diskussionerna skulle förts på ett forum, men det är trots allt för fotografierna vi är här och det är runt dessa diskussionerna kommer att hållas. ATt försöka tvinga folk till annat fungerar inte, det skulle vara som att få folk att inte vara i köket under ett party:)

Fram för fler diskussioner, under bilden eller inte, spelar ingen roll...

/Patrik
 

acke

Avslutat medlemskap
Jag har inget alls emot diskussioner under bilderna. Min poäng var att listan "Mest kommenterade bilder" bör visa just de bilder som har blivit mest kommenterade. Annars bör man byta namn på listan.

Man kan ju skapa en lista "Bilder där det diskuteras mest" oxå, om det finns intresse.
 

patrikmalmberg

Aktiv medlem
Jag förstår vad du menar. Då kan bägge behövas, eftersom i vissa fall så rör ju diksussionen bilden och då är det relevant att den hamnar så att man kan se den.
 
ANNONS