Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-13, 14:14
.Z.

Nu har jag inte fotograferat så där förtvivlat mycket än men av det jag använt den så är ju skillnaden löjeväckande stor jämfört med min Ep-1, mycket större än vad jag vågat hoppas på!

Jag var egentligen inne på en Nex men har ju såna problem med att komma överens med hanteringen plus att jag är löjligt förtjust i 4/3-förhållandet, är ju en pest att komponera i det gamla avlånga formatet när man vant sig vid 4/3. Sen så är ju G3 så oerhört mycket bättre än vad jag trodde var möjligt med microfour thirds så ni kan tro att jag är nöjd:-)

Angående optik så är jag inte så oerhört kräsen idag, har varit förr men idag så blir det mest skärmvisning , ofta då i bildspelsform. Ska dock ändå kolla in era optikförslag men något dyrare än 14-42-an jag tänkte mig blir det inte, ett par tusen räcker. Ska dock ta en kik på blocket och se vad som erbjuds.
Om sedan mitt fotointresse utökas så får jag se vad jag hittar på i optikväg, fotointresset har ju gått upp och ned nu i snart 35 år så man vet aldrig;-)

Än en gång, tack för engagemanget!

Sent from my Lumia 800 using Board Express