Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-28, 12:00
iSolen.se

AFJ skrev: Precis - därför är ditt påstående om att du bara tankar på platser "bra" platser ogrundat. Vi kan omöjligt veta var det förekommer droghandel och inte och man skall inte behöva bli misstänkt bara för att man befinner sig på en bensinmack. För mig (och många andra) är det nog lika naturligt att befinna sig på OK som Sergels Torg.

I övrig visar dina kommentar (förvåningen över dödsskjutningen och spekulationern kring bilens identitet) att du inte läst JO-beslutet.

Då är vi till slut överens! :-)
Börja inte med forumtaktik nu Per.

Anledningen till att jag inte diskuterarde ingripandet är förstås för att vi inte varit oöverens om den delen.

Att jaga poliskåren med filmsnuttar visande övertramp säger en hel del om de som lägger upp snuttarna.

Jag läser det som står här i tråden, tex uppgiften om droghandeln kommer härifrån. Du får gärna korrigera den om det inte stämmer eller om jag minns fel. (Jo jag är ovanlig på nätet, jag erkänner fel istället för att som de flesta bara bli tyst)

Jag läser sällan externa länkar. Det är god forumsed att citera den intressanta delen och länken ska vara för referens. Kan inte kolla varje dokument, artikel och filmsnutt det länkas till och det ska inte behövas