Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-07, 12:21
Sten-Åke Sändh

afe skrev: Så ditt svar är alltså att det inte är någon idé att försöka få FS åt det hållet, och ni som tar över alla trådar kan fortsätta göra det eftersom det ändå inte spelar någon roll? :D
Ständigt denna magsyra :-) Det finns hjälp för sådant numera och Astra Seneca i Södertälje har tillverkat LOSEC i många herrans år redan.

Nä det var inte alls det jag menade men om man nu vill ha mer av bilddiskussioner och referat och rapporter från fotovärlden IRL och kanske bokrecensioner m.m. som jag själv saknar också så har man möjligen lite väl höga förväntningar på en site som Fotosidan som i huvudsak just fokuserar på tekniken, teknikrapportering och fotoprylslanseringar.

Möjligen är många av oss efter rätt många år med digitala media i högre grad än på länge på väg att lägga mer fokus på fototillvända sällskap av olika slag och övriga fotorelaterade händelser IRL. Det tror jag är bra för oss alla men det är möjligt att de tar uppmärksamhet och syre från ställen som Fotosidan.

Experimentet med "veckans bild" tycker jag var bra för det visade väl i slutänden ändå att en site som Fotosidan inte är särskilt optimal för sånt. Vill man ha högklassigt foto att studera så finns det ju betydligt bättre ställen som exv. 1X.COM.