Visa ett inlägg
Gammal 2009-07-25, 13:45
larsborg

Walle skrev: .

Faktum kvarstår att DU insinuerade att JAG skulle vara peddo, för att DU trodde att jag hade beskyllt "smygfotografen" för att vara pedofil. Vilket jag, om du har läst igenom tråden igen, aldrig har gjort.

Men jag ämnar inte diskutera mer dig. Det är lönlöst att diskutera med idioter. Dessutom avskyr jag folk som kör med den översittarattityd du försöker dig på. FY fan.
Jag har aldrig vinklat eller påstått något kränkande, det är du själv, som skäller ut oss, som inte har samma åsikter, som du har och vet något, som ingen annan vet, - det är verkligen en dålig attityd!

Att du sedan agerar på flera fronter, först på FS Forum, sedan dessutom nu skickar mail (!), till några på FS Forum, jo, så är det kära läsare, gör din ställning vacklande, man frågar sig, - vad vill grabben komma fram till?

Walle skrev tidigare, idag 13:05:
"Självklart var mitt tidigare uttalande lite väl starkt kanske, men de flesta som läser stycket om "100% säker" bör inse och förstå att det är väldigt svårt att vara 100% säker på att den som fotograferar är samma person som laddar upp, och därmed faller liksom "resonemanget" i sig själv."

Antingen är du säker på din sak och skriver, 100% säker, eller så skriver du ingenting alls, surret kommer enbart från dig, vi övriga, som har svarat, har inga tvärsäkra svar!