Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-22, 23:08
Der Steppenwolf

Beifeldtarn92 skrev: Oj, har inte ens kikat på speldatorerna eftersom så många säger att färgåtergivningen inte är bra och skärmarna som är anpassade för spel ska generellt vara sämre än "vanliga" 60hz ips-skärmar. Men jag är ingen expert, därför jag rådfrågar här.

Prismässigt hade razern gått, dock var den på kampanj så gäller ju att slå till snart i så fall.

Lenovon lockade faktiskt! Har du någon aning om hur Lenovos yoga(maskiner) står sig emot denna? gillar idén med att kunna få bort tangentbordet och skärmen så nära kroppen när man jobbar med den, men såg en YT-review där någon klagade på en gulaktig ton på sina bilder.
Razer är en spelmärke men detta är ingen spelburk ;)

Yoga jämfört med denna är väl största skillnad i just skärmen samt att byggkvalitet är lite högre på vanliga burkar. Frågan är hur länge Yoga håller då man använder sig av upphängningsmekanismen på ett annat sätt.

En del Yoga burkar har problem med färgåtergivning men långtifrån alla. Mitt tips är att hitta den Yoga du är intresserad av och sedan gå över till YT och kika på tester där på just det burken :)