Visa ett inlägg
Gammal 2006-04-18, 22:04
-Catherine-

Tack för allt stöd och support!

Det är skönt att läsa era inlägg, det ger mig mkt stöd och jag tar till mig av alla råd som en svamp.

Att backa ur är inte att tänka på, nu har jag gett efter å då är det bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen...och hoppas för allt vad som går att jag inte klantar mig allt för mkt.

Men tyvärr är det inte bara fotograferingen jag gruvar mig för, det är i lika stora mått fokmängden...*rys*....jag avskyr stora folksamlingar, å etter värre blir det om jag inte känner dessa människor. I detta läge så är det ju så illa att jag igentligen inte kan kalla dessa personer för mina vänner, de är i sak endast bekanta med mig...på långt håll dessutom.

Vi har träffats i samband med att de är vänner till hon som rår om hunden som är pappa till min hund....*ler snett*...så långsökt är det alltså. Jag har träffat bruden två ggr och brudgummen endast en ggn i samband med att jag fotograferade deras hund. Vi umgås inte alls i vanliga fall.

Jag ska göra mitt bästa för att genomföra detta och har jag tur så kanske jag till och med kan se tillbaka på det hela med glädje i framtiden..

Tack igen för att jag får vräka ur mig min ångest här och att ni orkar med att läsa och dessutom ge mig tröst & råd.