Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

William Spiik

Aktiv medlem
Okej, här kommer en lista på det dom har lite bättre priser på om man är medlem i facebookgruppen (snackar alltså om Cyberphoto):

Samyang 8mm Fisheye för 1990:- kr. (det står att dom har kampanj på alla Samyang-objektiv men direktlänken går till just fisheyet, men kanske så att dom säljer andra samyangobjektiv billigt med)

Canon EOS 500D med 18-55 IS optik för endast 5990kr, och då får du Canon batterigrepp PÅ KÖPET!

Canon SX210 i lila. Inkl väska + minneskort för endast 1990kr.

Dom skriver också såhär; "Många vill ha ett bra pris på ett filter! För att ni alla ska få era behov fyllda, så maila mig på blogg@cyberphoto.se med önskemål om vilket filter DU vill köpa, så får du ett erbjudande på just rätt filter. Gäller idag, imorgon och torsdag."

Annars kan man också mejla Tobias om man har nån specifik produkt man vill ha priset nedsatt på, kolla själv här vad han skriver till en tjej som vill ha en ryggsäck billigare; "Maila på blogg@cyberphoto.se med ditt önskemål så får vi se vad vi kan lösa :)".
 

Michael f8

Aktiv medlem

Göran Larsson

Aktiv medlem
En minut efter jag beställde och fick ett bekräftelse via e-mail, var länken bruten.
Grattis till ett bra objektiv till ett bra pris.

Jag gjorde en liknande affär förra veckan. Jag behövde svart toner till skrivaren, normalt en utgift på ca 1300. Innan jag beställde från det vanliga stället fick jag för mig att jag skulle kolla prisjakt. Då visade det sig att Webhallen (av alla webshoppar) sålde för 5 kronor. :) Det fanns ett exemplar kvar och de var uppenbarligen desperata att bli av med det.
 

William Spiik

Aktiv medlem
Och Cyberphoto har ju en del små-reor om man går in på deras hemsida och sen "Kampanjer". Bla 66% rea på någon kameraväska såg jag.
 

Surgeon

Aktiv medlem
Cyberphoto är bäst

Köper alla mina prylar där (nästan) ScandinavianPhoto är bra när man behöver prylar snabbt, då de finns i Sthlm, men jag gillar inte deras prispremium, dvs de är generellt alltid dyrare än CP trots fraktkostnaden.

Men bägge företagen är klockrena när det gäller kompetens och service
 

hpz

Aktiv medlem
på cyberphoto.se finns en flik i menyn som heter kampanj, vet inte hur man länkar till den men där finns hela tidn rätt sjysta kampanjer. jag köpte ett batterigrepp de har på rea till d300s och den var nästan identisk med original men kostar en fjärdedel just nu. Tror det gäller till sista november.Riktigt prisvärt.
 

Dragoo

Aktiv medlem
Objektiv Helg Cyberphoto

Cyberphoto har just nu Objektiv Helg fram till i morgon 28/11.

Canon EF 70-200 F4L USM 4999:- (kanon pris och ett superobjektiv)

Canon EF 17-40 F4L USM 5999:-

Canon EF 24-105/4L IS USM 8990:-
 

drejjan

Aktiv medlem
Hinner tyvärr inte vara så pass aktiv i den här tråden som jag vill, så om någon vänlig själ hittar ett erbjudande på Canons 16-35, skriv till mig! :)
 
ANNONS