Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

cls

Aktiv medlem
En av mina favoritbutiker säljer ett av mina favoritobjektiv till finfint pris. Cyberphotos "ordinariepris" ligger högt på Canon EF 70-200/4 L IS USM, men med 3000 rabatt och ytterligare 900 "cashback" får man ett nytt objektiv för 8390. Jag hade slagit till direkt om det inte redan suttit på kameran.
Kanske lite knepigt att citera sig själv, men nedanstående har lite för många likheter med mitt förra inlägg för att jag skulle kunna låta bli:

En av mina favoritbutiker säljer ett av mina favoritobjektiv till finfint pris. Cyberphotos "ordinariepris" ligger högt på Canon EF 100 f/2,8 L IS USM Macro, men med 20% rabatt och ytterligare 620 "cashback" får man ett nytt objektiv för 6572. Jag hade slagit till direkt om det inte redan suttit på kameran.

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=100macroL

(Själv hoppas jag på en liknande kampanj på EF-S 17-55/2,8.)
 

Kristoffer

Aktiv medlem
Kanske lite knepigt att citera sig själv, men nedanstående har lite för många likheter med mitt förra inlägg för att jag skulle kunna låta bli:

En av mina favoritbutiker säljer ett av mina favoritobjektiv till finfint pris. Cyberphotos "ordinariepris" ligger högt på Canon EF 100 f/2,8 L IS USM Macro, men med 20% rabatt och ytterligare 620 "cashback" får man ett nytt objektiv för 6572. Jag hade slagit till direkt om det inte redan suttit på kameran.

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=100macroL

(Själv hoppas jag på en liknande kampanj på EF-S 17-55/2,8.)
Tack! Beställde direkt.
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Kanske lite knepigt att citera sig själv, men nedanstående har lite för många likheter med mitt förra inlägg för att jag skulle kunna låta bli:

En av mina favoritbutiker säljer ett av mina favoritobjektiv till finfint pris. Cyberphotos "ordinariepris" ligger högt på Canon EF 100 f/2,8 L IS USM Macro, men med 20% rabatt och ytterligare 620 "cashback" får man ett nytt objektiv för 6572. Jag hade slagit till direkt om det inte redan suttit på kameran.

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=100macroL

(Själv hoppas jag på en liknande kampanj på EF-S 17-55/2,8.)
Aha, det är därför ingen nappar på min annons där priset är 6500 kr...
 

BeriJan

Aktiv medlem
Aha, det är därför ingen nappar på min annons där priset är 6500 kr...
Ja, och är man dessutom näringsidkare så får man ju dra av momsen på Cyberphotos pris så kostnaden där blir 5258kr. Jag antar att du säljer ditt som privatperson och då får man som inte dra av momsen om man handlar av dig.
 

LeffeHP

Aktiv medlem
Ja, och är man dessutom näringsidkare så får man ju dra av momsen på Cyberphotos pris så kostnaden där blir 5258kr. Jag antar att du säljer ditt som privatperson och då får man som inte dra av momsen om man handlar av dig.
Jaja, jag har inte bråttom att sälja iaf.
 

erik767

Aktiv medlem
Bra pris på Pana G3

Netonnet säljer Panasonic G3 med 14-42 för 2990. Grymt mycket kamera för pengarna om du vill ha spegelfritt.
 

larsborg

Aktiv medlem
Det kan man nog göra, men annars används det nog med fördel på samma sätt som andra fisheye som för det mesta kostar mycket mer.
Hur man använder det, jaaa, nog finns som alla andra fisheye tillfällen till något ....
Troligen är det intressant för CDON att minska sitt lager av varan, ingen strykande åtgång, därav lågt pris, min egen uppfattning, - andra kanske slänger sig efter ett fisheye .....
 
ANNONS