Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)
Canon 6d(n) och Lumix GX7

Canon EOS 6D (N) + EF 50/1,8 II på köpet för 9.990kr samt
Panasonic Lumix DMC-GX7 med AF 20/1,7G Lumix II för 5.790kr.

Båda hos Scandinavian Photo.

(Passade på och köpte båda)
 

Zunkan

Medlem
Audio Video i Västerås säljer Tamron AF SP 150-600MM F/5-6.3 Di Vi för 9999:- (lägsta pris på prisjakt 10490:)
Canon fanns hemma vid lunch och Nikon kan finnas om inte mitt ex var det sista :-D
 

JanneOskar

Aktiv medlem
Köpte 6D(N) på Cyber för 9990 och EF 24-105/4L IS på Rajala för 5490.
Följde med ett 32 GB minneskort och förhoppningsvis även lite prylar som Canon bjuder på (bla ritplatta).

Måste säga att dessa prylar känns prisvärda och får mig att frångå mina normala principer att köpa begagnat.
Vilket lyft med 6Dns svagt ljusprestanda!
 

Tbirder

Aktiv medlem
Ett lite mer allmänt tips är att det finns en del böcker om fotoredigering, bland annat av Scott Kelby, för en billig peng (45 kr på adlibris) på bokrean. Går att förhandsbeställa.

Följdfråga måste få vara tillåtet Om något är oklart tycker jag. :)
Angående detta: Varför inte starta en ny tråd - "Dagens REA-tips - Diskussionstråden"?
 

afe

Aktiv medlem
Det har gjort för ett tag sedan men den togs bort...

Vi kanske ska flytta denna tråd till flashback som har snällare moderatorer...
Den här typen av diskussion hör absolut inte hemma i denna tråd, men ska du klaga på moderatorerna tycker jag det vore klädsamt om du först letat lite. Jag vet inte varför vi skuLle tagit bort den.

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=161283

Tråden i fråga har aldrig varit borttagen, men har hittills aldrig varit använd.

Fortsatta diskussioner kring moderering och regler tas i forumet fotosidan.se. Härifrån kommer de raderas.
 
ANNONS