Annons

Hjälp! Ominstallering av premiere elements 10

Produkter
(logga in för att koppla)

Isranunkel

Medlem
Hej! Formaterat datorn och lagt in programmen igen. Lyckas inte få det att fungera som tidigare.
Jag har adobe premiere elements 10 och den har ju några år på nacken men duger för mig. Nu går det dock inte att rendera eller få med rutor med text till film.
Varje gång jag startar programmet så kommer det upp en ruta där det står

"En nedbantad innehållsuppsättning (direktfilmteman, titel- och menymallar m.m.) har installerats. Du kan inte installera hela innehållet genom att säta i innehålls dvd:n eller hämta den. Vill du installera nu?"

Klickar jag på "ja" så kommer jag till en internetsida från adobe men det står att "Den här sidan kan tyvärr inte visas" "trasig länk" ( http://www.adobe.com/se/special/premiereel/downloads/)

Jag tänkte då att om jag installerar programmet vid adobes hemsida så borde det väl gå, men det blev precis samma resultat.
Jag har ju mina serienummer och koder så det är inte det som är problemet.

Så till frågan, är det någon som vet om man kan få sitt gamla redigeringsprogram att fungera? Eller har adobe tagit bort den där sista biten som behövs för full funktion för att jag ska vara tvungen att köpa en senare version?

MVH Jonatan
 
ANNONS