Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

Brix

Aktiv medlem

hbengtsson

Aktiv medlem
Manic Monday - gick sådär eller?

Rajala har annonserat om sin Manic Monday idag, men det har väl inte börjat något vidare? Inledningsvis var det samma priser som tidigare, sedan så skriver man att hela webshoppen är överbelastad?

Är det någon som sett några priser? Nu verkar sidan uppe men inga nya priser... weird?
 

RogerWanhainen

Ny medlem
Rajala har annonserat om sin Manic Monday idag, men det har väl inte börjat något vidare? Inledningsvis var det samma priser som tidigare, sedan så skriver man att hela webshoppen är överbelastad?

Är det någon som sett några priser? Nu verkar sidan uppe men inga nya priser... weird?
Sidan kraschade pga. högt tryck flera ggr under måndagen. Den funkade prima mitt i natten mot tisdagen. Reggade man sin mail fick man en kod som gav 15% rabatt på hela sortimentet. Dvs. det var inte reapris på någon specifik produkt. Jag hade stenkoll på deras priser sedan tidigare och det blev en fin rabatt för min del.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Scandinavian Photo Bankeryd stänger

Det kommer ske en utförsäljning av demoex med varierande rabatt i Bankeryd med start 08:30 imorgon fredag 23/3. För att ta del av detta måste man köpa på plats enl Scandiniavian Photo som jag ringde idag. Man kan inte ringa och beställa eller beställa via nätet.
 
ANNONS