Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fysisk butik med objektiv i lager?

Produkter
(logga in för att koppla)

ToveA

Avslutat medlemskap
Hej!

Jag undrar om det finns nån fysisk buti i Stockholmsområdet med mycket objektiv till Sony i lager, då jag kollat snabbt på nätet så har dom inget i lager. Jag vill ju gärna fråga och känna på grejjerna 😁
 

ztenlund

Aktiv medlem
Om du menar till (F)E-fattningen så har jag svårt att tro att du inte hittar det du söker hos någon av de riktiga fotobutikerna* inne i stan. A-fattningen kan det nog vara mer tunnsått med. Sedan kanske inte alla har vartenda objektiv i lager, men det kan finnas visningsex ändå.

*T ex Scandinavian Photo, Kameradoktorn, Fotokungen eller Rajala.
 

ToveA

Avslutat medlemskap
Om du menar till (F)E-fattningen så har jag svårt att tro att du inte hittar det du söker hos någon av de riktiga fotobutikerna* inne i stan. A-fattningen kan det nog vara mer tunnsått med. Sedan kanske inte alla har vartenda objektiv i lager, men det kan finnas visningsex ändå.

*T ex Scandinavian Photo, Kameradoktorn, Fotokungen eller Rajala.
Tack för svaret!
Jag har en Sony med e-fattning men har tittat på objektiv med a-fattning då dom har bättre utbud i den prisklassen jag söker 😅

Jag söker ett teleobjektiv (300/400mm) som inte kostar skjortan. Adapterring har jag...
Begagnat hittar jag mest åt canon men då måste jag ju köpa en adapterring till det också, plus att jag inte är så intresserad av begagnade grejjer 😂
 
ANNONS