Annons

Begagnat köpråd Systemkamera för nybörjare, ca 5-7000 kr

Produkter
(logga in för att koppla)

ztenlund

Aktiv medlem
Ligger förvisso i Mölndal och inte inne i Göteborg. Det finns ju Götaplatsens foto, som ligger ungefär där namnet antyder. Sedan finns det väl en Japan Photo vid Drottningtorget också.

Scandinavian och Götaplatsens säljer begagnat, men hur det är med Japan Photo vet jag inte.
 

Flash Gordon

Aktiv medlem
Ligger förvisso i Mölndal och inte inne i Göteborg. Det finns ju Götaplatsens foto, som ligger ungefär där namnet antyder. Sedan finns det väl en Japan Photo vid Drottningtorget också.

Scandinavian och Götaplatsens säljer begagnat, men hur det är med Japan Photo vet jag inte.
Japan Photo på Drottningtorget säljer inte längre kameror. Tror man numera bara kan köpa på nätet av dem. Var inne själv för någon månad sedan. Inga kameror eller andra liknande prylar.

Götaplatsen foto är bra och har en del begagnat.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Japan Photo på Drottningtorget säljer inte längre kameror. Tror man numera bara kan köpa på nätet av dem. Var inne själv för någon månad sedan. Inga kameror eller andra liknande prylar.

Götaplatsen foto är bra och har en del begagnat.
Ja, jag tittade hemsidan nu och det verkar som att JP plockat bort kamerorna ur alla butiker och bara säljer dem på nätet. Det förklarar också varför de tidigare bytte skyltning i den på Fleminggatan, som jag ser från bussen ibland, så att den trycker mer på Cewe.
 
ANNONS